Babe Emirhannnn bazi mamalar 3 bazi mamalar 4 hafta suresi.agzini her kullanimdan sonra skica kapatirsaniz disarda durmasinin mahsuru yok.nihayetinde toz
EzgiDuru Emirhannnn cevap verenlerin sizi anladigini dusunmuyorum 🤣🤣🤣 ben mersinliyim biz yaz gelince orada btun bakliyat un vs dolana kaldiririz. Yani nemli ve baya sicak bir yerdeyseniz disarda bozulabilir.
busra1263 Emirhannnn canm genelde 3 hafta içerisinde tüketilmesi gerekir. Kutunun üzerindede yazar zaten
Emirhannnn Deletedmom115 onu demek istemedim toz mama kutuda dışarda duruyo o bozulur mu diye düşündüm
Gokcecicek1616 Açılan toz mamalar kapağı kapalı bile olsa 4 hafta sonra bozulur. Maksimum 4 hafta açık kalabiliyor. Üstünde de yazıyor zaten.
R_y_M Ben biberona mesela 3ölçek koyuyorum dışarda da ihtiyaç olunca hemen su koyuyorum doğru mu bu yaptıgım acaba
Emirhannnn EzgiDuru evet bende mersinden geldim bize toz falan farketmiyo herşeyi buzdolabına koyarız bura da sıcak Mersin kadar olmasa da ben de bozulur mu diye düşündüm dolaba koysammı diye emin olamadım
busra1263 Ysmnn serin yerde tutulur genelde mamalar ama buzdolabına koymayın diyorlar diye biliyorum ben
Gulcem44 busra1263 ilk defa duydum 😭ben atayım o zaman çok zorda kaldığında veriyordum oğlum 2 buçuk aylık mamayı 1 aylıkken almıştım
Emirhannnn Zaten mamamız kalmıyo o kadar 3 güne bitiyo da o süre zarfında toz halinde dışarda bozulur mu diye merak etmiştim 😊