Kızlar bebeğim 10 günlük, sık sık emziriyorum, gün icinde ara ara iki göğsümden biri sertleşiyor sütüm cok akıyor akıncada sağıyorum saklama poşetine koyup buzluğa atıyorum. Sütün akması ne zaman geçiyor veya geçiyormu? Sağmak beni çok zorluyor heryerim batıyor. Birde bebeğim emiyor zaten o buzluktaki sütü vermeme gerek yok biberona hemen alışsın istemiyorum. Ne yapıcağımı bilmiyorum bana fikir verir misiniz?