bbosphorussss eşimin yengesi 3 aşılıydı ama kronik rahatsızlıkları vardı ne yazık ki kaybettik. Onunda pek önemi yok, hastalığın kime ne yapacağı belli olmuyor. Allah hastalara şifa versin, benimde çevremde aşı olmayı tercih etmeyen arkadaşlarım var. Neden olmadınız diye taciz etmek haddim değil. Kendi kararları saygı duymak gerekir.