Noname21 oyle insanlar varki sirf yemek saati geliyolar,uzerine evlerine giderken beraber goturyolar..dedemin,anneannemin,babaannemin cenazelernde bizzat sahit oldum…cenaze sahibiyiz biz bile rahatsz olmaya basladik..yemek koyup kaldrmaya mecbur hissediyorduk kendimizi..ha sunu bile yasamstk yaa..sicak cay servisi yapilyodu bitki cayi varmi diyen olmustu..beyinsizler 🤦♀️🤦♀️