Cumartesi gecesi bebeğim ateşlendi calpolle düştü pazar gündüz iyiydi gece yine ateş fitil attım sabaha karşı buz kesti hatta uyumuşum 1 saat sonra inlemesi 39.8 ile uyandım hemen yine fıtıl attım kızım şurubu direk kusuyor çünkü🥺hızlı ve etkili diye fitil düşürmedi hastaneye gittik kulak enfeksiyonu dio akıntısı var kızarık diye kan testi almadılar idrarı alamadım bu akşam vericem götürüp😔 antibiyotik başladı iğne bacaktan yaptti 3 gün olucak DHA enfeksiyon var belli tedaviye başlayalım dedi. biz hep diş diyorduk ama şimdi bile 40.1 oldu düştü duş ve ateş düşürücü ile 🥺 kan testi vermediğim için içimde kuşku kaldı neden istemedi kulaktan anladı kesin tanı bumu 😷 kulak iltihabı geçiren varmı bebeği şuan çok çıkmazdayim tek başıma bebeğimle yaşıyorum bakıyorum ateşi cikttiginda bile yardım istedim kimseyi bulamadim elim ayagaima karıştı gece çok korkuyorum😔 başka yerlerede götürsem mi 🥺