Plncnr-dnsn Kızlar meme artı mama gidiyorum ben hip combiotic kullanıyorum ama memnun değilim tam kızım ıkınıyor sürekli değiştirmeyi düşünüyorum önerebilceğiniz mama var mı
Aliveannesi96 Plncnr-dnsn canım bize doktorumuz hipp mama önerdi gaz sorunumuz vardı düzeldi ben memnum
Plncnr-dnsn Aliveannesi96 ya bende öyle diye aldım gazını çok çabuk çıkartıyor kendi kendine ama kakası geldiğinde çok ıkınıyor bide kimi zaman katı çıkartıyor çok hızlı acıktırıyor bide
Aliveannesi96 Plncnr-dnsn canım kaka için zeytin yağına doktorların çoğu izin veriyor bi çay kaşığı içir makattanda şiringayla çok az sık bu iyi geliyor
Kubrat Bizde hip kullanıyoruz öncesinde ilk aptamil kullandık sonra sma anne sütüne yakın dedikler için sma ya geçtik ama bizde gaz yaptı sonra tavsiye üzerine uzun süre similac kullandık gayet memnunduk ama doktorumuz hip önerdi