glsm_kr8383 13 günlük bebeğim var. Benim de öyleydi kan revan içinde kalmıştım, ağlıyodum emzirirken. Lansinoh krem, tahin yağı, zyağı sürdüm göğüs ucu kapaklarından taktım. Hiçbir işe yaramadı. Sarılık da olmuştu bebeğim, mamaya geçtik. Makine kiraladım sağdım sütümü. Göğüs uçlarım iyileşti o arada. Hem mama hem anne sütü verdim biberonla. 3 gündür emziriyorum kızımı. Bebek emdikçe yaralar iyileşmiyor, tekrarlıyor sürekli, siz de sağabilirsiniz iyileşir yaralarınız. Şimdi hiç acımıyor emzirirken.