Fatmanurturayy Sürekli bi mızmızlama halinde ama kucagaa alınıp geZdırdıgınde o huysuz cocuk ortadan kalkıyor yavas yavas tadımlarada basladık sizde durumlar ne halde hanımlar
Momzone Fatmanurturayy benimki de bu ara cok mızmız ben dişe baglıyorum ek gıdaya 4.5 aylıkken baslamıstım
Defnetostos Fatmanurturayy ayy o atak dönemi diş miş değil bizde 4.5 aylığız aynı anlattığınızı yasıyoruz iştah kaybı ve meme reddi var
Fatmanurturayy Bende aynı dişe baglıyorum ama gözüken hiç bi belirtide yok sadece diş etleri cok sert ve hersey agzında
Fatmanurturayy Defnetostos meme reddi bizdede vardı yeni yeni geciyor hala tam bitmiş degil ayakta emzırıyodum artık en son