İyi günler kizlar ben bn aralığın 18 .19 adet oldm günlük hapı kullaniyodm ara ara kullandım ilacım az diye ilişki yaşadıkça kullandım tekrar 30.31 Aralık’ta adet oldm ocağın 14 de benden birz kan geldi zannediyorum ki yerleşme kanaması .Adette olmadım ben ne zmn gebelik testi yapsam kesin sonuç alırım.Yogun bir baş ağrım da var yardımcı olursanız sevinirim 😊