tubasd 150 kw olan sınır 210 kw ya çıkartılıyor. evet yine düşük ama en azindan faturayı baya etkiler diye düşünüyorum ve umuyorum…
HaLe31 tubasd ölümü gösterip sıtmaya razı edilmek bu olsa gerek, ama en azından biraz bile düşse kardır diye sevinir olduk
Deterjanhanim tubasd aynen biz çok sınırdaydik 160 170 kW arası kullanım miktarimiz. O yüzden ben sevindim yani buna.
tubasd HaLe31 ya napalim en azimdan kötünün iyisk 150 kw cok cok düşük bi miktar elektirikle isinanlar icin ozellikle
tubasd luluuu iste hallicesi diyelim en azindan kotunun iyisi ya sicaktada soguktada elektirik cok gerkli
tubasd Deterjanhanim kw siniri olmasa cok daha iyi tabii ama 2 3 gun gec okumayla 170 180 ne dayanan kw lar yuzunden fiyatlar cok cok artiyordu
tubasd HaLe31 evet elektirikle isinanlar için az isinmayanlar icin bile az beyaz esyalar ve kışın kombi zaten yetiyor
HaLe31 tubasd biz mesela ısınma için kombi kullanıyoruz 290 küsür geldi elektrik, yazın bizde klima kullanımı var geçen sene 600dü bu sene 1500ü görür bu yeni sınırla hadi 1000 olsun kira öder gibi fatura ödüyoruz