Hope77 Kızlar 3 aylık bebeğim malum atak dönemindeyiz sürekli ellerini emio gece uykuları yok uykuya dalmakta zorluk yaşıyoruz bu damlayı kullanan var mı aranızda nasıl memnun kaldınız mı doktorumuz verdi rahat geçer bu dönem diye
yusufarasmom Hope77 benim bebeğim aşırI gazlı olduğu için her yolu denedim iki çeşit gaz damlası kullandım başka yollar da denedim hangisinin faydası oldu bilmiyorum Teyzemin oğlu kolikti onda baya işe yaramıştı
Hope77 yusufarasmom gaz icin degilde uykuya dalamama problemi icin verdi bizede doktor nasıl kullandınız peki
yusufarasmom Hope77 bizde gaz olduğu için uyumuyordu ama gece 1 çay kaşığı sabah 1 çay kaşığı verdim içinde sakinleştirici madde var ondan galiba uyku yapıyormuş
Hope77 yusufarasmom evet icinde pasiflora bitkisi var sakinlestirici olarak geçio rahatlatıp uyku yapıomus bende dünden beri kullanıyorum atak ve dis dönemindeyiz biraz huzursuz bakalım faydasını görürüz umarım