Merhaba! Çok yorgun ve uykusuz bir anne olarak sizden yardım istiyorum 5 aylık bebeğim gündüz 45 dk gece 2 saati görsek şükrediyoruz uyandıkça formul mama veriyorum emmiyo ama artık çok yoruldum elimden düşürecek noktaya geldim uykusuzluktan nasıl gece beslenmesi azaltılır kaç aylıkken kesilir yada bana akıl verin nolur hala yenidoğan gibi🙃