gokgulmet tabiki ☺️ Şöyle anlatayım ben Adana’da doğum yaptım eşim polis Van’da yaşıyoruz o yüzden buraya bebeğim 12 günlükken geldim çok zorlanıyordum eşimde kaymakam korumasıydı kaymakam beyin eşide bebek gelişimi biliyormuş çoğu kişiye yardımı olmuş benide aradı sağolsun bebeği ne kadar meme yada mama verirsen seni emzik olarak görür dedi ama saatli verince hem tam doyuyor hem rahat ediyorum ben yarım saat bile uyuyamazdım başta bi kaç gün zor oluyor sürekli meme istiyor sık dişini biraz sonra rahat edeceksin mesela biz bir aylıkken gece 3 saatte bir uyanıp doyup geri uykuya dalıyordu birde benim bebeğim kolikti ona rağmen inşallah faydam olur 🙏🏻