Haftaya işe başlamam gerekiyor bebeğim 5 aylık olacak, sadece anne sütü alıyor ve başkasıyla hiç durmuyor. Biberonu da suan kabul etmiyor, 3 gündür deniyoruz bensiz duracak mı diye ağlama krizlerine girince pes ediyoruz , çok üzgün ve umutsuzum bu durumu yaşayanlar ne gibi çözüm buldular ve alıştırdılar?