Citlenbigim22 küçücük bebeğin canını yakıp bi yerlerini acıtmayı asla anlamıyorum. Aşı olunca bile üzülen anneler, gidip kulağını deldiriyor 🤷 sonuçta acelesi olan bişey değil, kendisi bi gün isterse gider deldiririz, istemediği sürece onun bedenine bu şekilde müdahele etmeyi doğru bulmuyorum