Bebeğimi besledikten bir saat sonra yerde oyun oynarken kucağıma alayım dedim peynir kesiği gibi çıkardı bi on dakka sonra bi daha çıkardı ama az bişey. Bebeğim beş aylık ve mamayla besleniyor üç saate bir 120 ile. Sizce neden çıkarıyor reflüsü mü var fazlasını mı çıkarıyor yoksa hareketten dolayı mı. Sizin de başınıza geldi mi