Cannsuu Zehrafth o aylarda tukuruk bezlerinden oluyor genelde. yutamadiklari için akıyor. sonra alışıp yutuyorlar salya kalmıyor. bizde de öyle olmuştu ama diş değil yani :) sağlıkla büyütün
Semra9613 Benim oglum 3 ay 11 gunluk oluyor salyasi.doktorum tukruk bezleri calismaya basladigi icin demisti.bende dis cikariyor sanip sevinmistim😂
Zehrafth meleklerim37 bizde de var el emme 2 ayliktan beri birde salya da eklendi dedim noluyo diş mi 🤣🤣
busra37 meleklerim37 benim kızımla aynı gündeler ☺️ bizimkide sizinki gibi erken başladı gerçekten. Bu günlerdede kol emmeye başladı yumrukları kesmedi heryeri salya tükürüj 😂
Cannsuu ilkgoz_agrim benim bebeğiminki 1 aya yakın sürdü sonra yavaş yavaş azaldı salyası yani yaklaşık 5. aya doğru azaldı
Zeyzey2019 meleklerim37 aynı benim kızım 2 aylıkken basladı ellerini ağzına götürmeye cok cok ses çıkartıyor hırslanınca 😂😃 6. Ayda mı çıkar acaba bizimkinin de dişleri