Sema34- geçmiş olsun bebeğiniz memeyi iyi kavrayamıyor olabilir, göğsünüz tam boşalmadığı için şişkinlik ve ağrı yapıyor olabilir. bir emzirme danışmanından ya da çocuğunuzun doktorundan destek alabilirsiniz. Gümüş göğüs kapakları satılıyor yara vs için faydalı olduğu söyleniyor, ben kullanıyorum ama yara olmadığı için iyi gelip gelmediği konusunda net bir şey diyemeyeceğim.