Merhaba kızlar bebeğime prematüre olduğu için aptamil prematüre kullanıyordum mama olarak Anne sütü ile birlikte şimdi 3 kilo olmuşuz aptamil çok gaz yapıyor normal bir mamaya geçmek istiyorum. Doktor gaz damlası verdi sma optipro çok örülmüş birde baby goat markası çok öneriliyormuş inek sütü sindirimi zor olduğu için keçi sütünden yapılmış ve besin değeri daha fazlaymış hangisinden alsam kararsızım