Bebeğim 2 aylık ve 1,5 aydır falan fışkırarak kusuyor. Kusması sütten daha çok su gibi oluyor doktora her kontrolümüzde söylüyorum ultrason ve idrar tahlili yaptı normal çıkınca sonuçlar birşeyi yok olur dedi ama benim içim rahat değil. Sadece anne sütüyle besleniyor. Başına gelen var mı ? Ne zaman geçti? Nasıl önlemler aldınız? İlk bebeğim olduğu için çok tecrübesizim 🤦🏼♀️