Mmilla Kızlar normal doğum yaptım bugün 10.günüm, dikişin düştüğünü nasıl anlıcam taharet ederken elime gelirmi? Veya nasıl ip gibi bişeyler mi gelicek nasıl görüntüsü var hiç bilmiyorum:/ ve ne zaman düşüyor 🙏🏻 ?
gercekdisihesap Mmilla benim çok geç düştü belki 20-25 gün olmuştur. Zamanla düştü. Beyazdı yanlış hatırlamıyorsam böyle ip kırıntısı gibi. Siz hissetmeyeceksiniz ve evet taharet ederken elinize gelecek. Tamamen hepsinin düşüp tamamen o bölgenin iplerden arınması baya zaman alıyor. En azından benim böyle oldu. Geçmiş olsun ve yaşı uzun olsun💐
minikyavrumm Mmilla 7 aylik olcaz ne zaman düştüler hatırlamıyorum ama eline geliyo geliyo ip gibiydi benim ki çok ince değil çokta kalın değil
Cemre_61 Mmilla benimde düşmesi uzun sürmüştü taharet alırken geliyo ve her dikiş düştükten sonra rahatlık geliyo en azından bana öyle olmuştu 🥰 ıslak bırakmamaya özen gösterin pansumanıda aksatmayın kolaylıkla atlatırsınız İnşaAllah
Sblatc Mmilla iyileşme zamanı ilk günler rahatsız edip batıyo sonra iyileşiyo. Benim beyaz renkli ipti ama elime ip falan gelmedi hiç nasıl düştüğünü anlamadım. 2 hafta düşmeye başladı
Zuleyhaaa Mmilla batikon sürmen yeterli oluyor ama ıslak kalmaması gerek ben her yıkamadan sonra saç kurutma makinesiyle kurutup batikon sürüyordum tampon şeklinde çok şükür dikişlerim düştü mikropta kapmadı
Cemre_61 Mmilla banada vermedi canım hastanede pansuman döktüklerinde rahatladığımı fark edince kendim almıştım ve o şekilde her gün pansuman yaptım ve ıslak kalmamasına özen gösterdim böyle yaparsan sende daha rahat edersin 😊
Mmilla Zuleyhaaa çok teşekkür ediyorum batikon doktor tavsiyesi ile mi aldınız bana ilac vermedi eczaneden direk alıp kendime uygulasam olur inşallah 🙏🏻☺️
Gunesim48 Mmilla batikonla pansuman yaptım hep ama nasıl düştü bilmiyorum, korkumdan dokunmaya korkuyordum bakmaya yeltenmedim bile , bazen elime değiyordu dikişli ipli kısım ona bile peçeteye dokunmaya çalışıyordum
Mmilla Gunesim48 bende dokunmaya çok korkuyorum 😂 hiç görmedim de benim banyomdaki ayna genitalimi görücek şekilde uzun ama dikişlerimi aynadan bile göremiyorum nasıl bir yerde ve nasıl bir dikişse artık
Gunesim48 Mmilla aynen benimde el aynam vardı hiç bakmadım ne ipini bilirim ne dikişi 😁 görsem bir daha kendime gelemezdim 😅
Eftelya32 Geçmiş olsun benim 30 tane diksim vardı içten ve dıştan elinden geldikçe kuru tutmaya çalış ben bir günde bir duş alıyordum fon makinesi ile kurutuyordum orayı dikislerim biraz geç düştü renginde beyazdı
Mi-Mi Mmilla ilk doğumumda duşa girdiğimde ip görüyordum ikinci dogumunda peçeteye fln arada geldi.kendiliğinden zamanla düşüyorlar pek anlaşılmıyor diyebilirim
_mmom Mmilla ben düşene kadar bakmadım 17 günde düştü o kadar da kötü gözükmüyor dikiş yerleri ya😂 günde 2 kez yaptım pansumanı doktor 1 demişti