Uzayim Benim kızım da sarılıktı (hatta 2ayligiz hala uzamış sarılığımız devam ediyor) burdaki çoğu şeyi denedim ama bizde çok zor uyanıyorduk. Benim kızım koltukaltindan gidiklanip uyanıyordu, digerleri hic ise yaramiyordu bir de kucağıma alıp ziplatiyordum. Umarım sen de uyandirabilirsin 😊🙏