Tugcedgn bebegim 5 gunlukken hastahaneye yatırıldı değeri 18 çıktı. Mavi ışık tedavisi uygulandı ve ebeye bune diye sorduğumuzda sadece mavi ışık dedi o gece ful emzirin dedi illaki faydası vardır ama çokta olduğunu sanmıyorum sabah degeri 9 u düştü okdr emzirdimki artik üzüntüden Dr gene kalın diyordu manyak sanki oteldir bence bugünde kalın falan diye para koparmak amaç bende durmadım çıktım evde güzelce besledim ve atlattık çok şükür..hayır Bi beni görseniz nasıl ağlıyordum ama çok çok kötü bisi olmuş gibi Allah korusun hiç susmadım sabaha kadar bunlar hep tecrübe oluyor ve sarılık her bebekte oluyor güzel beslemek gerek sadece onun dışında pek takmamak gerek bence