Nazoo_00 Gecen ay 450 tl gelen elektrik faturası, bu ay 1600 tl gelmiş. Esim itiraz etmeyi deniycek. Nerden itiraz edilir, itiraz edip olumlu sonuç alan oldu mj 🙄
Hlalg Nazoo_00 ay o kadar çok elektrik faturası okuyorum ki biz klimayla ısınıyoruz sürekli açık korkuyla bekliyorum faturayı 😕
Teemo07 Nazoo_00 ben ettim canım, uzun uzun bişeyler anlattılar. Anlamadım ikna oldum. Cimer e yazmıştım bir de.
Nazoo_00 Canss3535 yazık değil mi, komurle ısınıyoruz, kömürün tonu olmus 6000 tl. Odamızda yağlı radyatör var kalorifer soğudukça onu aciyorum, napalm soğuktan donalim o zman bebeğimizle 😑
GzmmK Hlalg bizimde gece gündüz açık geçen ay 900 geldi bu ay Allah yardımcımız olsun bir an önce yaz gelsin 🙏🙏
Anneyim_35 Nazoo_00 bizde geçen 390 ödemiştik bu ay 1235 lira geldi itiraz ettim şikayet ettim cimere yazdım ne fayda fatura ödeme günü geçti 2 gün mecbur ödedik kesmesinler diye sonra cevap geldi itirazı kabul etmiyorlar kullanmışsınız diyolar
Zhnce Anneyim_35 fatura varmi kac kw kullanım yapmışsınız Ben iki ay önce 190 kw a 190 TL ödedim Bu ay 155 kw a 200 ödedim
Teemo07 Bety geldi de, karşı tarafta savunma yaptı. Havada kaldı bir sonuç yok yani. Bende buradaki elektrik dağıtım firmasıyla görüştüm. Bir sonuç çıkmadı açıkçası. Sadece cimer e yazdıktan sonra sayacı kontrole personel gönderdiler o kadar. Onlar da sayaç doğru çalışıyor deyip gittiler.
deleted706 Nazoo_00 Saka gibi kimle konuşursam hep bu şekilde fatura söylüyor acaba bu faturalar neye göre geliyor çok merak ediyorum
kirmizibasliklikiz_ Nazoo_00 ay cok merak ediyorum bize kac gelecrk acaba agzini acan 1000den asagi soylemiyor
Anneyim_35 Zhnce önceki ayın faturası kayıp olduğu için onu bilmiyorum ama bu 1235 lira gelen faturada 950 kw kullanmışsınız diyo nasıl kullandık onu anlamıyorum kaybolan faturadan önceki 3 faturaya baktım en yükseği 350 kw yakın yani itiraz ettim bu kadar kullanmış olamam diye her zaman ki gibi klima çalışıyo makinaları termosifonu fırını hep aynı kullandık sonuçta hani 400 TL fatura ödeyen 700 800 TL ödicek yazıyodu haber de ama yalan 3 katını ödemiş olduk itirazı kabul etmiyorlar
Nazoo_00 Littlebird inşallah olumlu sonuç alırız, 1600 tl ödemek cok zoruma gider, bir de yaşadığımız yerde herkese 500 tl gelmiş ortalama