Zeynebinannes Merhaba anneler, en büyük etken anne sütü tabiki. Bunun haricinde neler yapıyorsunuz neler yedirip içiriyorsunuz, nelere dikkat ediyorsunuz? Kullandığınız bir şey varım? Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim ☺️
PortakalliKahve Zeynebinannes dengeli,sağlıklı beslemeye çalışıyorum, meyvesini,yoğurdunu,kefirini eksik etmiyorum. Keçiboynuzu özüyle çay falan yapıyorum aslında özellikle bişey yapmıyorum ama kolay kolay hassta olmaz
Sarikuzumalp Zeynebinannes Sebze, balık, et, meyve, yoğurt, kefir, pekmez, bal. Özellikle nar’ın bağışıklığı güçlendirme de etkisi büyük müş. Her gün mutlaka yedirmeye çalışıyorum. Bunların hepsini bayıla bayıla yemiyor tabi bazen zorla 😁
Ursmrz78 Ssssraa kac aylık cocugunuz vaxroali duydum ama kullanmadım yan etki fln yaparmiki diye birde o reçetesiz aliyormu
Anonim11 Ssssraa aa vaxoral kullanan bizden başka ilk kez sizi gördüm valla çok sevindim😄 ben de 6 yaş ve 10 aylık iki çocuğuma kullanıyorum 2. tableti bitirdik dün. Sizinki kaç yaşında acaba? Ve ilk kez mi kullanıyorsunuz siz de?
Aysedgm PortakalliKahve bende de keçiboynuzu özü var ama sanki biraz katılaşmış gibi verilebilir mi çocuğa 20 aylık
Nihalalp PortakalliKahve Keci boynuzu özü nedir? Ben ek gıdaya Mart’ta basliycam şimdiden araştırma yapıyorum en faydalı nedir diye
NurY Aysedgm sekerlenmistir eğer uzun zamandır sende değilse verebilirsin , karanlık yerde muhafaza etmek lazım ışık görünce sekerleniyor
Zeynebinannes Benim kızım 6 ayına yeni girdi ama öneriler çok önemli benim için covid atlattık bağışıklığı şu an düşük ama toparlar dedi doktor 1 haftada 😊 ilerleyen zamanlarda uygulayacağım önerilenleri 🙏🏻
PortakalliKahve Zeynebinannes karamürver,karadut geldi aklıma şimdi bunlar da güçlendirici aklınızda olsun
tospikmomm Kemik suyu her yemeğine koyarım, limon sıkarım çorbalarına , yoğurt veririm, onun dışında sarımsak , meyve falan veriyorum sık sık