Selamlar 1 yaşında oğlum var, bi süre daha emzirip memeden kesmeyi düşünüyorum ama nedense gözümde memeden sonra ki süreçi gözümde çok büyütüyorum,doyacak mı doymayacak mı ,ya kilo verirse aç kalırsa, akşam meme ile uyuyor aynı şekil gündüzleri de ben bu çocuğu nasıl uyutucam sütsüz bunun gibi bir sürü bir sürü şeyler,işin zor tarafı ek olarak devam sütü de kabul etmiyor ne biberon ne devam sütü memeden sonra ki sürsçlerinizi anlatır mısınız neler yaptınız,nasıl oldu?