dere-07 Kızlar bebeğim bugün 17 günlük oldu ama ağlıyor karnı tok altı temiz gazı çıktı neden ağladığını bir türlü anlayamadım tecrübeli anneler yazabilir mi
Durumoms dere-07 canım bizde 37 günlük olduk ilk zamanlar çok zorlanmıştım bende neye ağladığı bekli olmuyodu şimdi bile ara ara yapıyo karnı tok altı temz bazen başlıyo ağlamaya sabret düzelcek inşallah ben alıştım bu duruma 😊
Asafeymeninannesi dere-07 gazını bir iki defa çıkardı diye rahatladı anlamına gelmez bu ne yazık ki 😌 Ben 2 ay çektim 🤦♀️ işkence gibiydi. Az daha sabır 🙏 ❣️
Pnarozbulut dere-07 aynıyız 18 günlüğüz bende anlamıyorum sürekli uyanıyor, uyanınca zor uyuyor uyuyana kadar çığlık çığlığa
Zeynoalperen Çıkan gaz kadar bagirsaklarinada birikiyor gaz saç kurutma ile karnini isitin bizde oleyiz yarın kirkimiz cikicak gaz sancilariyla mücadele ediyoruz eşimle