1 hafta önce eşim hastaydı atlattı 1 gün sonra arkasından bnle oğlum hastalandık ama normal grip sandık eltim kaynım pozitif çıkınca bizler de tedbir amaclı test verdik pozitif cıktık oğlumla kaç gündür acildeyiz ateşten bizler iyiyiz ama onda hala öksürük ateş devam ediyor 16 aylık oğlum bebeği covid olan var mı nasıl atlattınız neler yaptınız