Herkese selam, bebeğim 3 ayı doldurmak üzere sütüm az, yetmediğine karar verdiğim için mama başladım. Ay onu da yettiremiyorum😵💫 Akranları 3 saatte bir beslenirken ben bunu 1buçuk saat bile zor oyalıyorum parçalıyor kendini. Mama verince susuyor ve 30-40 dk çok mutlu. Sonra uyutuyorum 1 saat zorla uyuyor sonra bağır babam bağır. 150ml veriyorum bana mısın demiyor napcam ben ya annemde olduğum için doktoruna götüremedim şimdilik sizden öneri almak istedim 🤦🏼♀️