arkadaşlar 9 aylık bir oğlum var atak haftasının bitmesine 2 gün kaldı ondan mı bilmiyorum asla uyumuyor. Şaşkınım artık,gündüz zaten uyumuyor akşam da 10 gibi uyuyup 12 de kalkıyor sonra yine uyumuyor. By by nıghtta kullanıyorum ancak yok anam zerre fayda yok. Tavsiyelerinizi bekliyorum