2 yaş 3 aylık oğlum aşırı oyuncak bozuyor her şeye zarar veriyor akliniza gelebilcek herşeye başkalarına bakıyorum bu kadar değiller oyuncak alıyoruz ertesi gün olmadan parçalarına ayırıyor enerjisini atsin diye oyun hamuru lego tarzı oyuncakları da var ama ne yaptiysam vazgeçiremedim evdeki esyalarada aşırı zarar veriyor eline aldığı herşeyi bozuyor düşünün kirli sepetimin kapağını bile saniyelik kırdı evde hicbir süs eşyam kalmadı cerceveler herşey kırıldı kızıyorum yok konuşuyorum yine yok düzelmiyor bu yüzden oyuncak almak istemiyoruz evde birtane sağlam oyuncak bırakmadı nasıl baş edicem bilmiyorum başkalarına imreniyorum gerçekten çocuktur kiricak dokucek ama bu aşırı yani en ufak birseyi bile eline alır almaz parçalıyor ne kadar uyarsakda aynı yıldım artık heleki bu devirde para kolay kazanilmiyor😒😣🤷♀️💆♀️