17062019 Kizlar 10gun once sezeryan oldum.3 gundur geçmeyen bir baş ağrısı var beni mahvetti.ameliyattan 1 hafta sonra başlar mi ki bu agri
Havvakml 17062019 benim iki ay oldu hala arada ağrıyor baş ağrısı nedir bilmezdim hayattan soğuttu sadece nescafe bol su ve yemek yeyince geçiyor
Zehrafth 17062019 bende de olmustu caniim bol su tüket kahve iç demslerdii bol su içtiim hergün ve gectii çook berbat biseyy 3 ay 20 gunlz daha da olmdi
Deletedmom019 17062019 geçmiş olsun canım. Benim 3. Gün başlamıştı çok çok lanet bişey gercekten. Hiç bişey geçirmiyor ya
Yasemin34 Benimde oldu amilyatan sonra Türk kahvesi içtim şade hergün kahve içince geçiyor feniyle bilirsin
482919 Geralgine diye bi ilaç var bana onu verdi doktorum içinde kafein var çok pahalı değil ama reçetesiz satılmıyor içince hemen alıyor Ağrıyı bende spinal sezeryan oldum