Ebru-isil tekboynuzluat ısınmayı elektrikle mi sağlıyorsunuz ? Gerçekten faturalar abartılı Allah yardımcısı olsun herkesin. 2 aylık 600 gelmişti elektrik zammından önce sonra doğalgaza geçtik 270 geldi 1 aylık doğalgaz da 530 gelmiş
GiybetReis tekboynuzluat 480 elektrık 800 dogalgaz geldi. Elektrıkle ısınsak bizimde öye olurdu sanırım.
tekboynuzluat Ayaklancak mıyız artık napacaksak yapalım bu nee yaa. En insani ihtiyaclarınızı bile karşılayamıyakmıyız Allah aşkına resül Muhammet adına ya
GulAkkaya tekboynuzluat bu insanlar ayaklanmaz kuzum o kadar düşünce kapasiteleri yok. O başmızda ki adam da ışıl ışıl sarayında oturursun umurunda mı ki milleti ne halde, sarayı lunapark gibi mübarek. İğreniyorum valla
Zhnce tekboynuzluat canım şimdi haberlerde gördüm kota sınırlamasıni yukseltmisler Muhtemelen sonraki ay biraz daha az gelecek
tekboynuzluat Elektrik artı su 1650 tl evde bebek olmasa otururuz soğukta sıkıntı yok ama evde bebek var napıcaz.
esiladerininannesi bizede 1100 gaz geldi 😖 elektrikde daha gelmedi ne olur bilmiyorum bir mama olmuş 200 küsür artık hayat yaşanılcak gibi değil
tekboynuzluat esiladerininannesi güzelim ülkede sefalet içinde yaşıyoruz sömürüldükçe sömürülüyoruz. Sonumuz ne olcak bakalım
tekboynuzluat Ebru-isil evet ısıtma elektrik ama çok bir şey harcamıyoruz arada bir klima kızımın odası da ısıtıcı var ve termosifon var ocakta elektrikli. Yani mecbur gecen ay 20 günlük 150 tl gelmişti bu ay böyle anlamadık🤔
tekboynuzluat GiybetReis aynen öyle olurdu zaten doğalgaz almış başını gitmiş elektrik allaha emanet🤦🏻♀️ Bilmiyorum neolucak
semaahmet tekboynuzluat vallahi millet kduurdu bu ne ya pazara gittim bir tane mi uygun bişey olmaz yok bindik bı alamette gidiyoz kıyamette vallahj
tekboynuzluat semaahmet her şey lüks olmuş insani ihtiyaclarımız bile. Yaşamak için verilen her şey elimizden alınıyor. Ölmemizi istiyorlar heralde
tekboynuzluat Deletedmom636262 kuzum bizim site herkese pay ölçerden bakıp öyle ayrılıyor yani burda yanlış yapıcaklarını düşğnmüyorum. Bize fatura gelmiyor
dinle_beni_bi Deletedmom636262 ödeme yaptıktan sonra şikayet ediliyor diye duymuştum. Peki geri alabildi mi şikayet edenler. Uğraşma ya değer mi.
semaahmet tekboynuzluat aynen öyle valhi bacı yaşamak bile zor oldu neyse nereye gidiyoruz hiç bilmiyorum