Çalıştığım için mama almıştım bıraktığım süt yetmeyebilir diye 1 ay içinde kullanılması gerekiyormuş 10 gün kaldı aldığım mama 0 6 ay devam sütü 8 aylık bebeği olan Bi tanıdığım var ona versem içirse bişey olur mu boşa gitsin istemiyorum mamalar pahalı biliyorsunuz