2 yaşında bir oğlum var, araştırmalara göre bakarsak yaşına göre olan çocuklardan geride kelime yok çok nadir anne derse der istediği şeyi bizi götürerek gösteriyor belli ediyor birazda sinirli, oyunlarla bağını yeni kuruyoruz komut alma da biraz sorun yaşıyoruz bağımsız bir çocuk göz teması filan var arabalara aşırı bağlı tekerle oynama sorunu vardı onu bıraktı bir süreçmiş demek ki ama hala kelimesi yok istediği olmayınca deliriyor ne yapabirim, dil terapisti veya özel de birebir eğitim mi aldırsam ?