mavibozkurt Her bebek anne sütü alamıyor. Lütfen bu duruma ses çıkaralım. Anne sütünü biz de destekliyoruz ama bazen her şey istediğimiz gibi olmuyor.
1prensesannesiiii mavibozkurt keşke bizlerin istemesiyle düşse biz ordan burdan kısıp alıyoruz alamayanlar var çok üzülüyorum 🥺
esiladerininannesi 2 tane bebeğim var 2 side ayrı numaralarda mama içiyor birisi obur resmen yani 5 günde 1 kutu mama tüketiyoruz ve böyle giderse mamayı kesip arı mama falan alcaz sanırım çünkü yetmiyor hiç birşeye beze veriyorum her ay 400 😔
mavibozkurt Yingyang katılım olursa etiketleyerek duyuralim da nasıl ? Gündemdeki etiketleri de kullanarak..
Mihracs Merhaba aranizda bebelac gold 1 kullanan anneler varsa uygun fiyata verecegim elimde kaldı bebegim kullanmadi 900 gr