yakupra Kızlar bebeğim 2ay 20 günlük ve bir ay kadar önce hastaneye belirtiler nedeniyle gittim kakada gizli kan çıktı. Küçük olduğu icin test yapamayız dediler. geleyim soruma hangi mamayı kullanmalıyım içeriği en iyi,güvenilir olan hangisi acaba ?
15102021 yakupra mrhba cnmmm geçmiş olsun bu arada bizim de alarjımız var smilac diye bi mama var onu kullanıyoruz ama doktoruna sor bi
yakupra 15102021 çok sağolun size de geçmiş olsun. ayın 14 ünde gidiyorum bir sorayım. Bu arada siz cildiyeye mi gittiniz cocuk doktoruna mi
15102021 yakupra çocuk doktoru yavrum ama muhakkak götür bebişi çok zor ben hala diyet yapıyorum mesela süt ürünleri yemiyorum dikkat ediyorum
Metehann12 süt alerjisi olan mama için özel raporlu mamalar var kafanıza göre mama almayın doktounuz yazsın size o mamayı
yakupra 15102021 ya götürdüm aslinda kırmızı et ve süt ürünlerini yasakladı tüketmiyorum ama hala devam ediyor gelecek hafta yine goturucem bakalım ne olacak
Meleknurunannesi Biz 1 aydır çekiyoruz ben diyette kısıtlama yapıyorum bebeğe de raporlu mama kullanıyoruz onun kararını doktor veriyor