asocialmom aynen öyle sue bakalım ileriye doğru ne çılgınlıklarını göreceğiz bu arada canım postunu okumuştum 3 aylık olan bebeklerde beslenme reddi olması çok normalmiş bize de düşen biraz sabır bende emziriyorum ama emsin diye yapmadığım şey kalmıyor bazen sinirleniyorum sonra da tekrar kendime kızıyorum niye sinirleniyorum diye bol bol sabretmek gerekiyor geçecek bu günler 🥰