secoz Kızlar İstanbul kart kullanan varmı bilmiyorum ama 0-4 yaş bebeği olan annelere bedava yolculuk yapıyor başvuru yaparsanız. 😊
secoz gamzesar10 googleye yazarsanız zaten başvuru yap yazıyo sonra uygulamasını indirdim ben daha kullanmadım ama