hurremsultann yalnız bu ucuzmuş, akşama eşim karnıyarık istedi diye manava gittim, 8 tane patlıcana 45 lira verdim, eşime mesaj attım ben bunların ortasını deşmeye kıyamam akşama kıymalı yumurta yeriz dedim, gerçekten çok fena bir haldeyiz, çarliston biberi kilosu 25 lira 🤷