Mucizemsin21 Kızlar sabah 6. Ay aşımızı olduk uykuda habire sıçrıyor normalmi uyanıyor canı acıma değil ama uyanıkken kıpır kıpır bacakları ağlamıyor maşALLAH ama uykuya geçişte ve uykuda tinkiyor birden neden olur bu
Bebegimm1 Mucizemsin21 1 yas asisinda olmustu uykusunda sicriyordu aglayarak uyaniyordu ertesi gune gecmisti
Bebegimm1 Mucizemsin21 normalde sicramiyordu ama ilk kez 1 yas asisinda sicramalar aniden aglamaya falan baslamisti birde aşı yapilirken agladi etti birde mecbur bacagini tutmustuk.orda bacagini zorla tutunca korktu galiba baya aglamisti ondan dolayi oldu diye dusunuyorm.ama ertesi gune hic bir seyi kalmamisti sizinkide aşıdan dolayi olabilir belki