Kızlar neredeyse 2 aylık bebeğim var gün içinde yarım yarım emiyor emerken uyuyor sonra yarım saat sonra uyanıp geri emmek istiyor sağsam mı dursa mı bilemedim sağsam bu sefer meme dolu değil diye almıyor sağmasam bu sefer sütüm azalır diye korkuyorum neredeyse 4 5 gündür böyle geceleri de azar azar emip uyuyor sabaha kadar işememiş bile yani doymuyorda neden bırakıyor anlamıyorum eskiden sütüm yoktu şimdi sağa sağa çoğalttım şimdi de bebe emmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım alerjisi olduğu için raporlu maması var onun da tadı kötü diye almıyor zayıf kalacak diye korkuyorum neden böyle yapıyor bazen oluyor çığlık kıyamet memeyi almak istemiyor bazen oluyor çıldırır gibi alıyor memeyi 5 dk da uyuya kalıyor yarım saat sonra yeniden istiyor kafayı yicem nolur yardım edin