Memlekete ziyarete geldim, üşütmüş olabileceğimden endişe ettiğim için aile hekimliğine götürdüm. Bekarken bana bakan aile hekimim muayene etti, genel muayenesini yapayım doktoruyla paylaş diye boyunu kilosunu boyunu ölçtü. 87 günlük bebeğim 7600 gram geldi, sadece anne sütü aldığımı söylememe rağmen bi çocuk gastro görse iyi olur dedi. Annem aile hekimi ne anlar kafana takma dese de kaygı içindeyim böyle bişeyle karşılaşan oldu mu 🤷🏻♀️