Merhaba anneler başlıktada yazdım bebeklerinize hangi marka bez kullanıyorsunuz? Malum bez fiyatları aldı başını gitti sleepy natural kullanıyorum 240 lısını 215 e alıyordum şimdi 437 olmu neredeyse iki katı hatta geçmiş bile 🤦♀️ yeni bez markası arayışındayım kullandığınız önerdiğimiz markaları yazarmısınız?
Bide bebem natural e baktım uygundu fiyatı kullanan varmı nasıl Bi bez? ❤️