Esenbursa hayır canım dedgim gibi genetik bisey. Benim küçücükken de gürmüs mesela. Kızımın seyrek ve önce telli o yüzden ben şimdiden çoğaltmaya bakacam. Hem ilerde de sağlıklı bir saçı olur. Büyüyünce de kendi devam eder inşallah annesi gibi 😄 badem yağı ve zeytinyağı karıştırıp kullanacağım. Ben zeytinyağının gücüne çok inanıyorum. Şuan bile ellerime ve yüzüme sürüp girdim yatağa. Haftada 1 kezde saçıma sürerim. Aynı şekil kızımda yüzüne sürüyorum sürekli. Krem falan boş. Kızımın cildi suya hiç gelmiyor mesela sürekli kurutup sonradan kasndryor. Bnde zeytinyağı sürüyorum hem yumuşacık oluyo hem kurutmuyo