dygmrtt Doğum yapalı 6 ay oldu dikişim asla iyileşmedi kırmızı ve kalın bir damar gibi. Özelde doğum yaptım, estetik dikiş yapıldı sözde.. araştırdığımda keloid diye bir şey çıkıyor. Olan var mı neler yaptınız contractubex kremini kullanan oldu mu
cocomelon33 dygmrtt bende de var hafif kırmızı bir kabartı özelde yaptım estetik dikiş yapıldı.Kişinin vücuduyla alakalı bir şeymiş vücut üretiyormuş 2.doğumda temizleriz dedi doktorum.Kaşıntı yapıyor mu sizde de bazen
DenizSayerr dygmrtt ben aldım hemen ameliyat sonrasında ama hiç kullanmadım öyle duruyor kutusunu bile açmadım.. özelde oldu benimde doğumum bendede vardı sonra kayboldu ve dikişim zorlandığı için minicik bir delik olmuştu hala dikişime bakamam ama doktor gayet iyi görünüyor diyor o iz hep kalacak
LoveBug Ben contractubex benzeri no skar kullanıyorum açıkçası çok işe yaramadı. Benimki keloide dönüşmeye başlayınca cildiye de kortizonlu bi iğne vurdu doktorum. Vücudum keloide çok müsait başka yerlerimde de var onlara da o iğneden düzenli yaptırıyorum baya işe yaradı. Normalde lazer yaptırabilirsin dedi ama ikinci çocuğuda düşünüyorum ne olur ne olmaz şimdilik böyle bi önlem alıyorum.