Daha yeni aldım ama kullanan varsa merak ettim
?????
Huhuuu
Bebeği için
Kullanan yok mu
Nasatol kullanıyorum
dygmrtt nasıl yararını gördünüz mü
YorgunAna07 bence güzel tek seferde acıyor bebeğim 6 aylık
dygmrtt anladım teşekkür ederim 🙃
YorgunAna07 tek fıs yeterli oluyor sonrasında aspiratörünüz varsa cekebilirsinşz
dygmrtt vardı ama ucu bitti,