Melegim1
Sultanbeylide saygı hastanesinde şüküfe hanım var. Çok çok iyi bi doktor. Gönülden tavsiye ederim. Muayenesi yarım saat sürüyor resmen. Hem çok güzel muayene ediyor hemde her şeyi rahatça sorup bilgi alabiliyorsunuz. Ben karşıda oturuyorum yakın olsam yine geleceğim ama uzak malesef. Buradan birinede tavsiye etmiştim gitmişti oda memnun kalmıştı. 🌸