Kızlar merhaba Kizima doktor idrar testi yaptı sonucunun resmini atacağım çocuk doktorumuz bı sorun gormedi danistigumiz diğer iki doktor bı arastirilsin tıp 1 diyabet olabilir diyor bilgisi olan idrar testi yorumlayabilcek olanlar yazabilir mi bu arada iki kez test yapılmış sonuç aynı