2 kez doğum yaptım ilkinde kullanma gereği duymadım normal doğumdu hemen gitti göbeğim ama 2. Doğumda sezeryan oldum mecburi. Göbeğim kaldı sarktı git gide daha kötü oluyor. Şöyle toparlayıcı giymeli korse önerirseniz çok memnun olurum🙌🏻 Ama giymeli olsun ha😂